sierpień2

Te okropne wałeczki!

dodano: 2 sierpnia 2015 przez szarawa


Ostatnio zauważyłam, że mój brzuch wymknął się mi spod kontroli. Generalnie jestem szczupła i nie mam jakiś większych problemów z utrzymaniem właściwej wagi ale ostatnio mój brzuch zaczął żyć własnym życiem i gdy nachylam się to nieestetycznie wylewa mi się ze spodni.
 
To typowo kobiecy problem, walczy z nim wiele z nas jeśli nie wszystkie. Postanowiłam i ja powalczyć o piękną i smukłą talię z płaskim brzuchem Na regularne wyjścia do klubu sportowego nie mam czasu - najpierw praca potem obowiązki w domu, dodatkowo ostatnio jeszcze pomagam wieczorami koleżance z pewnym projektem. Dałabym radę w sumie tylko w weekend, ale to chyba mija się z celem. Pozostaje mi ćwiczenie w domowym zaciszu. Ale jakie ćwiczenia wybrać, ile czasu muszę ćwiczyć żeby było widać jakieś efekty? To żeby efekty pojawiły się szybko jest dla mnie bardzo ważne. Jakoś mam tak, że jak ich nie widzę to się szybko zniechęcam i poddaję.
 
W celu zwiększenia swojej motywacji postanowiłam rozpisać sobie cały plan ćwiczeń. Uwzględniłam nadchodzące 4 tygodnie, planuję ćwiczyć 3 razy w tygodniu, a jak znajdę chwilę to jeszcze dodatkowy czwarty dzień. Będę robić różne rodzaje brzuszków, stopniowo zwiększając ich liczbę. Dodatkowo będę robić trochę ogólnych ćwiczeń na mięśnie całego ciała. Na pewno nie zaszkodzi a dodatkowo spalę trochę więcej kalorii.
 
Przygotowałam sobie też parę energicznych piosenek do ćwiczeń żeby było przyjemniej. Oby nie zabrakło mi motywacji...



Dodaj do:


Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Odpowiedzi moga dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Nie ma jeszcze komentarzy - wyraź swoją opinię jako pierwszy